mandag den 14. oktober 2013

Jeg

Jeg hedder Martine
Jeg bor i Aalborg
Jeg studerer Populærmusik og lydproduktion på Aalborg universitet
Jeg spiller i bandet "Esther"
Jeg elsker at putte
Jeg blev dansk statsborger i januar
De fleste fra min familie kommer fra Norge
Jeg elsker at være fuld og danse
Jeg kender mange mennesker
Jeg elsker at kysse
Jeg elsker tryghed og kærlighed
Jeg har været vegetar i mange år
Jeg er single
Jeg er endelig klar til at blive forelsket igen
Jeg har længe opsøgt en måde at såre mig selv på, for at mærke jeg lever, som har gjort mig utrolig negativ, hvilket er gået ud over andre. Derfor starter jeg nu forfra med en mere positiv holdning til livet.
Jeg elsker mode
Jeg ejer over 60 par sko og mit tøjskab er næsten faldet sammen
Jeg bor sammen med en veninde
Jeg er dybt forvirret over kærligheden for tiden
Jeg benægter lidt det er blevet efterår og går derfor stadig i maosko, med bare tæer i
Jeg elsker menneskerne på mit studie, dog har vi utroligt kedelige fag på dette semester
Jeg vil gerne være underviser på en efterskole eller højskole når jeg er færdig med min uddannelse
Jeg elsker meget forskellig musik
Jeg har ofte små mål i livet. Det kunne fx. være, at jeg ser en person, som ser spændende ud. Målet er så at finde ud af hvem personen er. Det har før ført til nye venner, overboer og flirts
Mine største drømme er at udgive et album og flytte til New York
Jeg vil gerne ud og se Europa
Jeg har været på turné med et big band i USA 2 gange og i alt været der 3 gange
Jeg elsker USA
Jeg er gammel konkurrencegymnast
Jeg spiller trompet og klaver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar