søndag den 4. januar 2015

København

I dag er min sidste dag i Aalborg, før jeg i morgen flytter til København. Det hele er gået så vanvittigt hurtigt og jeg er fuldstændig bange for hvad der skal ske.
Jeg har aldrig boet andre steder end i Aalborg midtby, her kender jeg alt og alle og har det faktisk meget godt. Jeg har brug for at bryde ud af min komfortzone, men hold op hvor jeg spændt!

Jeg besluttede i november, at det var på tide at prøve noget andet og på en uge får jeg lejlighed, er til optagelsessamtale på lærerseminaret og bliver tilbudt en studieplads, tak for skæbnen. Jeg var lige droppet ud af mit gamle studie, slået op med min kæreste,  startet på teknisk skole og begyndt i terapi.
Det har været nogle hektiske måneder!

Jeg glæder mig så meget til at begynde på studie igen og læreruddannelsen burde jeg bare have valgt lige fra starten!

Jeg er så nostalgisk lige nu og savner allerede min far. Jeg har aldrig boet mere end 10 minutter væk på cykel fra ham. Min lillebror flyttede til Norge i september, så på 3 måneder er både mig og min lillebror flyttet væk fra Aalborg. Det er så hårdt at se ham er ked af det..

Der er godt nok mange tanker der flyver igennnem hovedet på mig lige nu og hold da op hvor jeg glæder mig :)

Mere om mit eventyr senere, jeg fatter ikke selv endnu at jeg faktisk gør det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar